pátek 9. srpna 2013

Thea sketches Barcelona

Minule jsem vám říkala o výstavě skvělých ilustrací Barcelony, dneska vám ukážu nějaký moje malůvky :) první čtyři vznikly jako vánoční dárky pro rodinu. Podzim byl v Barceloně dost a finančně náročný, s práci jsem teprve pomalu začínala a jako chudá studentka jsem musel vymyslet kreativnější řešení. Kromě salámů a jamónu jsem domů přivezla vlastní ilustrace a všem se nakonec docela líbily. Sorry, za blbou kvalitu ale zapomněla jsem je před předáním naskenovat, takže jsou některé focené přes sklo rámečku maminkou a vypadají trochu jetě. 

Katalánskou vlajku s tyrkysovou terasou v mým pokoji jsem kreslila jen tak z nudy, medvěd v Barceloně byl pro Luka k narozkám a Plazu San Filip Neri jsem nakreslila po výstavě Sketching Barcelona. Nejsou to žádný úžasně skvělý ilustrace, ale bavilo mě to a je to hezká vzpomínka.

A co vy? Máte taky nějaký cestovatelský malůvky?

_________________________________

Last time I told you about the great exhibition of illustrations of Barcelona, ​​today I will show you some of my little drawings :) first four were created as Christmas presents for family. Fall in Barcelona was expensive enough, I just slowly started working and as a poor student I had to come up with creative solutions. In addition to salami and jamón I brought home some own illustrations from Barcelona and my family kinda liked them. Sorry, for the shitty quality but I forgot to scan them before giving them as present, so some are photographed through the glass frame by my mum and they look a bit funny.

I drew the catalan flag with turquoise wardrobe in my room just out of boredom, bear in Barcelona was for Luke to his B-day and I drew Plaza San Filip Neri after the Sketching Barcelona. They are not amazingly great illustrations, but I enjoyed drawing them and it's a nice memory.

What about you? Do you have any drawings from your travels?














Žádné komentáře:

Okomentovat